V připadě, že se Vám nedaří uskutečnit Vaše objednávka, je možné ji nahlásit telefonicky v pracovních dnech od 7.30 hod do 15.00 hod na tel. čísle 776 384 446. Děkujeme za Vaši přízeň a budeme se těšit.

Reklamace - výměna zboží

Nejste spokojeni se zakoupeným produktem? Nevadí můžete si ho u nás vyměnit za podobný nebo jiný produkt. Máte oprávněnou reklamaci?  Vyměníme Vám reklamaci na naše náklady. Kontaktujte nás na email objednavky@mybesthome.cz nebo na telefon +420 776 384 446

Vzorový formulář pro reklamaci : reklamace formulář

V případě oprávněné reklamace má kupující povinnost se domluvit s prodávajícím na způsobu převzetí reklamovaného produktu. Prodávající nabídne kupujícímu, že si zboží stáhne na vlastní náklady, a to, pokud je produkt do 5 kg – prostřednictvím poboček Zásilkovny, popřípadě pokud má reklamovaný produkt více než 5 kg – prostřednictvím kurýrní služby GLS.

Pokud je reklamované zboží v hodnotě do 100 kč, reklamace se neřeší výměnou, ale vrácením platby. Reklamaci je kupující povinen oznámit prodávajícímu telefonicky nebo emailem. Následně bude vyzván k zaslání fotodokumentace reklamovaného zboží prostřednictvím emailu. Po zaslání fotodokumentace bude prodávající kontaktovat kupujícího a domluví se s ním na vyřešení tohoto případu - např. vyzvednutí reklamace, případná kompenzace, výměna atd.

V případě, že jste si vadu na Zboží způsobili sami, práva z vadného plnění Vám nenáleží.

Vadou Zboží není opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého Zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání. Vadou zboží není také např. pokud je u některých produktů uveden ilustrační obrázek vzoru nebo barvy s tím, že je uvedeno - vyobrazený motiv se může lišit jiným rozložením tisku. S tímto je kupující u nákupu v plné míře srozuměn.

Při převzetí reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení o přijetí reklamace a zašleme Vám informaci na Váš email. Nedohodneme-li se na delší lhůtě, do 30 dnů od obdržení reklamace odstraníme vady a poskytneme Vám informaci o vyřízení reklamace na uvedené kontaktní údaje. Pokud tato lhůta marně uplyne, můžete odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.

O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem a vydáme Vám potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace. Pokud je reklamace oprávněná, náklady na vyzvednutí a zaslání hradíme My. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového Zboží, je Vaší povinností Nám původní Zboží vrátit.

V případě, že jste podnikateli, je Vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí Zboží.

V případě, že jste spotřebitel, máte právo uplatit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u spotřebního Zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí Zboží.

Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

 

Sledujte novinky na Instagramu

Velikonoce jsou už za dveřmi! 👍Neváhejte s krásnou výzdobou. Nakupujte zde : https://www.mybesthome.cz/jaro-velikonoce/👜
Krásné velikonoční ubrusy a běhouny 😀na našem eshopu. Svátky jara jsou již za dveřmi.👍...
Balkonové zástěny😀 z polyratanu nebo netkané textilie jsou tento víkend s dopravou zdarma! 👍Chraňte své soukromí před...
Domov jako ze škatulky💒. Krásné žakárové ubrusy v akci s 15% slevou jen do neděle👍 9.2.2025. Mrkněte 👀se k nám a kupte si...
Velikonoce jsou už za dveřmi👀. Teď je ten pravý čas si v klidu nakoupit 😀krásné velikonoční dekorace. Mrkněte se na naše...
Akční víkendová sleva🏃 na závěsy od 20 až po 40%. Mrkněte👀 se k nám na designové kousky....
Krásné sedací polštáře😀 ve více jak 80 barvách a designech jenom na Mybesthome👍. Udělejte si radost nákupem🏃....
Akční sleva 15% 💪na všechny hotové záclony do 3.2.2025. Neváhejte s nákupem 😎krásných záclon. Těšíme se na vaši návštěvu!...
Spousta krasnych hrníčků👍 a vánočních dekorací👍 již teď u nás na eshopu 🏃Mybesthome. https://www.mybesthome.cz/vanoce/